Субота
20.04.2024
02:33
Вітаю Вас Гість
RSS
 
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ 
ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту


15:04
продовження (3) доповіді «ПРО ПІДСУМКИ РОЗВИТКУ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ М.ОСТРОГА У НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ТА ЗАВДАННЯ НА 2013–2014 НАВЧАЛЬНИЙ РІК»

ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

З метою покращення рівня ефективності навчально-виховного процесу шляхом його індивідуалізації, захисту соціального і психічного здоров’я всіх його учасників засобами методологій та технік практичної психології і соціальної педагогіки у місті функціонує психологічна служба.

У навчальних закладах соціально-психологічний супровід навчально-виховного процесу здійснюють 5 практичних психологів, які мають вищу освіту за фахом та 3 соціальних педагогів, що мають профільну вищу освіту. З них двоє - «спеціалісти вищої категорії», один - «спеціаліст ІІ категорії», п’ятеро  - «спеціалісти». Навчальні заклади міста забезпечені   100 % фахівцями психологічної служби. Упродовж 2012/2013 навчального року фахівці психологічної служби міста працювали над реалізацією науково-методичної проблемної теми: «Формування конкурентноспроможної особистості у процесі навчання і виховання шляхом упровадження інноваційних соціально-психологічних технологій і методик».

Діяльність практичних психологів і соціальних педагогів спрямовувалась на підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом реалізації психодіагностичного, корекційно-відновлювального, консультативного та просвітницького напрямків роботи з усіма учасниками навчально-виховного концепту.

Так практичними психологами та соціальними педагогами у 2012/ 2013 навчальному році проведено диференційну діагностику дітей. Всього  продіагностовано 1517 дітей, 134 педагогічних працівників та 493 батьків. Працівниками  психологічних служб навчальних закладів міста оформлено рекомендації за результатами психологічних досліджень. Згідно результатів діагностичної роботи надаються консультації учням, батькам, педагогічним працівникам. Консультативною роботою було охоплено 1226 осіб.

Проте проблемою є раннє виявлення та надання професійної допомоги дітям із особливостями психофізичного розвитку.

З метою популяризації психологічних знань, досвіду роботи працівників психологічної служби серед учасників навчально-виховного процесу проведено Тиждень профорієнтації та Тиждень Психології 2013 «Світ арт – терапії, частинка Всесвіту в кожному з нас», у рамках яких проведено низку заходів із застосуванням інноваційних соціально-психологічних технологій і методик.

У 2012/2013 навчальному році розширено мережу факультативів соціально-психологічного спрямування: факультативи  «Планета міркувань» (НВК «Школа І-ІІІ ступенів - гімназія», керівник Абрамович Т.М.), на громадських засадах гурток «Цікава психологія» (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3, керівник Ціось А.Л.), «Основи вибору професії» (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3, керівник Ціось А.Л.),  у НВК «Школа І-ІІІ ступенів - гімназія»  в 11 класі введено предмет «Психологія».

Врахувавши потреби, запити та інтереси фахівців психологічних служб навчальних закладів  міста  щодо підвищення професійного рівня  та з метою надання допомоги працівникам у реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення і підвищення професійної майстерності та рівня їх психологічної підготовки, активізації творчого потенціалу, формування здатності до швидкої адаптації в нових умовах розвитку освіти організовано такі форми методичної роботи: Школа психологічної майстерності, методичне об’єднання практичних психологів та соціальних педагогів, постійно діючий  семінар практичних психологів із теми «Психологічний супровід допрофільного та профільного навчання старшокласників», проблемний семінар з теми «Шляхи формування здорового психологічного клімату в колективі», творча група керівників, заступників з начальної та виховної роботи, вихователів-методистів, практичних психологів, соціальних педагогів навчальних закладів з теми «Психолого-педагогічні аспекти впровадження інклюзивного навчання».

Практичний психолог загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 є учасником  обласної творчої групи практичних психологів та соціальних педагогів з теми «Робота психолога з педагогічним колективом».

На допомогу усім учасникам навчально-виховного процесу розроблено низку методичних рекомендацій:

- щодо організації діяльності  психологічної служби міста у 2012/2013 навальному році;

- для педагогів та батьків щодо попередження фактів психічних розладів, агресивності і жорстокості серед неповнолітніх;

- щодо підготовки дітей до навчання у школі;

- щодо попередження синдрому професійного вигорання у педагогічних працівників;

- щодо гармонізації мікроклімату в шкільних колективах.

Методичні рекомендації та консультування:

- «Особливості психолого-педагогічного супроводу дошкільників з вадами у психофізичному розвитку в умовах інклюзивного навчання»;

- «Особливості інклюзивної дошкільної освіти».

Семінари та заняття з елементами тренінгу:

- «Психолого – педагогічні технології профілактики віктимної поведінки неповнолітніх»;

- «Розвиток комунікативної компетентності у старшокласників»;

- «Причини та корекція труднощів у навчанні дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзованих класів».

Фахівці психологічної служби брали активну участь в обласних семінарах та майстер-класах.

Для підвищення психологічної культури громадськості створено сайт психологічної служби міста Острога (www.pmpk.at.ua).

Упродовж 2012/2013 навчального року фахівцями психологічних служб проведено соціально-психологічні дослідження: визначення рівня готовності дітей 6-річного віку до навчання у школі (досліджено 116 дітей 6-річного віку), соціально-психологічне дослідження щодо раннього виявлення наркотичного узалежнення і соціально-неадекватної поведінки учнів (опитано 327 учні 6-8 класів), визначення рівня «емоційного вигорання» у педагогічних працівників (досліджено 100 педагогічних працівників навчальних закладів міста), соціально-психологічне дослідження серед педагогічних працівників щодо визначення мікроклімату в педагогічних колективах (опитано 102 педагогічних працівників), визначення ефективність діяльності працівників психологічної служби (опитано 71 педагогічний працівник).

 Усі працівники психологічних служб забезпечені окремими приміщеннями. Проте в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 практичний психолог і соціальний педагог працюють в одному кабінеті.

Кабінети практичних психологів, соціальних педагогів забезпечені меблями для проведення занять, психологічним інструментарієм для здійснення діагностичної, корекційно-відновлювальної та розвивальної, просвітницько-профілактичної роботи за різними технологіями.

Вагомим здобутком у роботі психологічної служби міста є розроблена авторська програма психологічного факультативу для учнів старших класів «Цікава психологія», автор практичний психолог та соціальний педагог загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 – Ціось А. Л. Дана програма факультативу отримала гриф Міністерства освіти і науки, молоді і спорту, і рекомендується до використання в загальноосвітніх навчальних закладах України (лист Міністерства освіти і науки України від 06.06.2013 № 1/9-413).

На заваді повноцінного функціонування психологічної служби міста є те, жоден із робочих психологічних кабінетів не паспортизовано. Над вирішенням цієї проблеми слід попрацювати спільно фахівцям психологічної служби і адміністрації навчальних закладів.

Пріоритетними завданнями психологічної служби у 2013/2014 навчальному році є:

-         продовження роботи щодо підвищення психологічної культури усіх учасників навчально-виховного процесу із застосуванням інноваційних психологічних технологій і методик;

-         підвищення кваліфікації практичних психологів та соціальних педагогів шляхом проведення тренінгів, майстер-класів, семінарів-практикумів та конференцій;

-         раннє виявлення  та створення психолого-педагогічних умов для соціалізації дітей з особливостями психофізичного розвитку;

-         соціально-психологічний супровід інклюзивної освіти;

-         вивчення досвіду роботи практичних психологів Ціось А.Л, Олішевської О.В.;

-         розроблення психолого-педагогічних рекомендацій для батьків з питань виховання та розвитку дітей різних  категорій;

-         зміцнення матеріально-технічної бази психологічної служби;

-         продовження інформаційної компанії щодо інформування громадськості про діяльність психологічної служби (створення рубрик у засобах масової інформації, популяризація результатів діяльності служби на сайті психологічної служби міста Острога).

РОБОТА ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ

ПСИХОЛОГО-МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОНСУЛЬТАЦІЇ, ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

З метою виявлення, психолого-педагогічного вивчення, оцінки труднощів та потенційних можливостей розвитку дітей віком до 18 років, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, мають ознаки ризику виникнення труднощів пізнавальної діяльності та поведінки,  консультування батьків (осіб, які їх замінюють), педагогічних працівників з питань вибору можливих форм і методів навчання, у тому числі інклюзивного (інтегрованого), у поєднанні з реабілітаційними заходами, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку та організації індивідуальної корекційно-розвиткової допомоги дітям у місті функціонує Острозька міська психолого-медико-педагогічна консультація. 

Упродовж 2012/2013 навчального року Острозькою міською психолого-медико-педагогічною консультацією проведено 7 стаціонарних засідань, на яких обстежено 16 дітей, із них 7 дітей, які вперше виявлені та 9 повторно обстежених. Із вперше виявлених ОМПМПК дітей – інвалідів – 2.

В організації роботи ПМПК є ряд проблем:

- забезпечення явки дітей з особливостями психофізичного розвитку на діагностичні обстеження у зв’язку з відмовою батьків, недопрацювання окремих педагогічних колективів щодо необхідності діагностичного обстеження дітей даної категорії з метою визначення для них адекватних форм соціально-педагогічної чи медичної допомоги;

- перевід  дітей початкових класів з початковим рівнем знань у наступні класи без врахувань рекомендації Острозької міської психолого-медико-педагогічної консультації.

ВИХОВАННЯ  МОЛОДІ

У 2012/2013 навчальному році педагогічні колективи загальноосвітніх навчальних закладів міста продовжили працювати  над впровадженням у навчально-виховний процес міської програми національного виховання учнівської молоді на 2008/2020 роки, схваленої рішенням сесії Острозької міської ради від 11 квітня 2008 року № 402. 

Виховання в загальноосвітніх навчальних закладах міста  Острога здійснювалося за ціннісними ставленнями особистості до суспільства і держави, історичних, культурних  і духовних надбань рідного краю, сім’ї, родини та людей, до себе, природи, праці та мистецтва, які концентрують в собі всі  напрямки національного виховання учнівської молоді.

Упродовж 2012/2013 навчального року проведено огляди-конкурси: драматичних колективів, «Молодь обирає здоров’я», «Юні інспектори руху»; конкурси: читців-декламаторів «В сім’ї вольній, новій…», «Об’єднаймося ж, брати мої»; виставки дитячих робіт: «Воскресни, писанко!», декоративно-ужиткового мистецтва «Різдвяні канікули», «Знай і люби свій край», гру-подорож «Історичними стежками рідного краю»; педагогічний вернісаж для класних керівників загальноосвітніх навчальних закладів міста на тему «Інноваційні аспекти діяльності класного керівника в сучасних умовах», в якому взяли участь 15 класних керівників загальноосвітніх навчальних закладів.

З метою виявлення та поширення кращого досвіду щодо організації та забезпечення необхідних умов для функціонування учнівського самоврядування в школі упродовж грудня 2012 року проведено міський конкурс-огляд кімнат школяра в загальноосвітніх навчальних закладах міста, в якому взяли участь всі загальноосвітні навчальні заклади міста.

Адміністраціями та педагогічними працівниками загальноосвітніх  навчальних закладів міста забезпечується неухильне дотримання Закону України «Про освіту»,  Декларації прав дитини,  Конвенції ООН про права дитини, Закону України «Про охорону дитинства», програми правової освіти населення Рівненської області на 2011/2015 роки інших правових документів, що регламентують сучасну освіту.

В освітньому просторі міста Острога створено безперервну систему правової освіти та правового виховання, яка передбачає формування правової освіченості дітей, учнівської молоді в початковій, середній та старшій школі, заходи щодо підвищення професійної компетентності педагогів, батьківської громадськості. Така система правоосвітньої та правовиховної роботи дає позитивні результати, а саме: в загальноосвітніх навчальних закладах міста систематично проводяться: виховні заходи (тижні, декади, місячники правової освіти), завдяки яким неповнолітні отримують і поглиблюють свої знання з правових питань; зустрічі з представниками органів місцевого самоврядування, фахівцями-юристами, працівниками міліції, прокуратури, лікарями; виступи учнівських агітбригад та участь школярів у право просвітніх акціях. Діти з «групи ризику» 100% залучаються до гурткової та позакласної роботи. Загальноосвітні навчальні заклади міста активно співпрацюють з юридичною клінікою НУ «Острозька академія» «PROBONO».

У загальноосвітніх навчальних закладах міста щорічно поновлюються  банки даних учнів, схильних до правопорушень, всього на обліку станом на 01.06.2013 року  перебувало 7 учнів, з них: 4 учні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, 3 учні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3. Станом на 01.02.2013 року на обліку у СКМСД перебував 1 учень (Сіренький Михайло) загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, який, за скоєні злочини, позбавлений волі до 3 років і 3 місяців, вирок суду вступив в дію з 22 лютого 2013 року. Упродовж літніх канікул на облік у СКМСД Острозького МВ УМВС України в Рівненській області за скоєння адміністративного правопорушення (дрібна крадіжка) поставлено учня 6-го класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Равського Олександра.

 Адміністраціями загальноосвітніх навчальних закладів міста спільно з ССД оперативно виявлялися неблагополучні сім’ї, в яких виховуються неповнолітні. Станом на 01.06.2013 року в банку даних неблагополучних сімей перебувало 4 сім’ї, в яких проживає 5 дітей, що навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах міста (3 дітей (2 сім’ї) – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1; 2 дитини (2 сім’ї) – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3).

З метою забезпечення конституційного права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти та вдосконалення постійного контролю за охопленням навчанням і вихованням дітей і підлітків шкільного віку, в загальноосвітніх навчальних закладах міста здійснюється контроль за відвідуванням учнями школи.

Аналіз стану відвідування учнями навчальних закладів свідчить про те, що більшість учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста систематично відвідують заняття, пропуски уроків бувають лише по хворобі чи з поважних причин.

Однак незважаючи на усі заходи, які проводяться адміністраціями та педагогічними колективами загальноосвітніх навчальних закладів щодо недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин, дане питання залишається актуальним та проблемним.

29 травня 2013 року працівниками служби  у справах дітей виконкому Острозької міської ради та відділу кримінальної міліції у справах дітей ученицю 9 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3, Шевчук Діану, яка з лютого 2013 року не відвідувала навчальний заклад, направлено у притулок для дітей служби у справах дітей Рівненської ОДА.

 Тому класним керівникам, психологічній службі загальноосвітніх навчальних закладів необхідно активізувати роботу щодо недопущення учнями пропусків уроків без поважних причин, зокрема залучати до співпраці громадські організації, соціальні служби, а також висвітлювати питання просвітницько-профілактичної роботи з даного питання у засобах масової інформації.

РОЗВИТОК ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ,

 РОБОТА  ДЮСШ

Суттєву роль у вихованні відіграє позакласна робота з учнями. Система гурткової роботи в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році спрямовувалася на розвиток творчості учнів, їх здібностей, талантів, формування естетичного смаку, здорового способу життя, на задоволення потреб учнів щодо реалізації їх особистості. Організація гурткової роботи в загальноосвітніх навчальних закладах міста здійснювалася відповідно до робочих навчальних планів, складених згідно Типових навчальних планів для організації навчально-виховного процесу в позашкільних навчальних закладах системи Міністерства освіти і науки України, затверджених наказам МОН України від 22.07.2008 №676.

Позашкільна освіта в загальноосвітніх навчальних закладах здійснювалася за 6-ма напрямами позашкільної роботи. Найбільш популярними серед дітей та учнівської молоді були гуртки художньо-естетичного напряму (14 гуртків – 210 учнів), секції фізкультурно-спортивного напряму (5 гуртків – 80 учнів), також в загальноосвітніх навчальних закладах міста діяли гуртки військово-патріотичного напряму (4 гуртки – 62 учні), туристсько-краєзнавчого напряму (1 гурток – 16 учнів), науково-технічного напряму (1 гурток – 15 учнів), гуманітарного напрямку (1 гурток – 15 учнів). Усього у 2012/2013 навчальному році на базі загальноосвітніх навчальних закладів міста працювало 26 оплачуваних гуртків, у яких займалося 398 учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста, що становило 30% від загальної кількості. В порівнянні з 2011/2012 навчальним роком на базі навчальних закладів функціонувало 14 оплачуваних гуртків, в яких займалося 225 учнів, що становило 17 % від загальної кількості учнів.

У підпорядкуванні відділу освіти виконкому Острозької міської ради знаходиться один позашкільний навчальний заклад – дитячо-юнацька спортивна школа. У 2012/2013 навчальному році в ДЮСШ функціонувало 5 відділень: баскетбол, футбол, волейбол, бокс, бейсбол. Навчально-виховний процес для 184 учнів у 11 навчальних групах забезпечувало 6 тренерів-викладачів.

        Вихованці дитячо-юнацької спортивної школи беруть участь у змаганнях місцевих, обласних та Всеукраїнських рівнів. Юні баскетболісти стали срібними призерами першості Рівненської області з баскетболу серед юнаків 2000/2001 року народження, у квітні 2013 року вибороли перемогу у міжобласному турнірі з баскетболу присвяченому пам’яті тренера-викладача ОДЮСШ Камінського О.Ф. (юнаки 2001 року народження), взяли участь в обласному турнірі юнаків 2002 року народження. Проте за 2012/2013 навчальний рік спортсмени секції футбол взяли участь лише у 2 змаганнях: міжобласний турнір з футболу у м. Шумську та «Шкіряний м’яч» (юнаки 2001 року народження). Така мала ігрова практика та тренування на малих футбольних площадках не дають можливості більш високому професійному зростанню спортсменів. Вихованки секції волейбол у 2012/2013 навчальному році не взяли у часті у жодних офіційних змаганнях. Для отримання ігрової практики тренером організовуються товаристські зустрічі.  Учні відділення боксу постійно беруть участь у змаганнях різних рівнів, де неодноразово виборюють перші та призові місця.

         У березні 2013 року відкрито секцію бейсболу (софтболу). За короткий час тренувань юні спортсмени стали переможцями у відкритому чемпіонаті Рівненської області з бейсболу серед юнаків 1998 року народження та молодших. 5 бейсболістів та 5 софтболісток увійшли в збірні команди області та у їх складі стали призерами Всеукраїнських змагань з даного виду спорту.

          Для організації та забезпечення навчально-тренувального процесу в ДЮСШ обладнано тренувальний клас, в якому розміщено 2 тенісні столи, шведська стінка та боксерська груша. В даному класі проводяться тренування секції боксу.  Тренування з баскетболу волейболу та футболу відбуваються у спортивних залах та на спортивних майданчиках загальноосвітніх навчальних закладів міста. Навчально-тренувальний процес з бейсболу забезпечується на території Національного Університету «Острозька Академія». Аналізуючи стан забезпечення спортивним обладнанням та інвентарем слід зазначити, що всі відділення потребують суттєвого поповнення.

 Всього позашкільною освітою та гуртковою роботою в місті у 2012/2013 навчальному році охоплено 43% дітей  від загальної кількості учнів.

Навчально-матеріальна база загальноосвітніх навчальних закладів міста дозволяє керівникам гуртків художньо-естетичного, гуманітарного напрямів забезпечити виконання програмових вимог. Матеріально-технічне забезпечення гуртків фізкультурно-спортивного, військово-патріотичного та туристсько-краєзнавчого напрямів у всіх загальноосвітніх навчальних закладах потребує додаткового фінансування для придбання спеціального спорядження і спортивного обладнання та інвентарю для проведення практичних занять.

Однак, проведений управлінням освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації аналіз участі та результативності гуртків у обласних заходах (лист управління освіти і науки РОДА від 12.02.2013 року №656-07в/01-09/13) засвідчив, що в заходах туристсько-краєзнавчого напряму м. Острог займає 10-13 рейтингове місце (із 12 заходів взято участь у 8 заходах); в обласних заходах з художньо-естетичного напряму м. Острог посів 3 рейтингове місце (із 10 заходів взято участь у 8 заходах); у заходах науково-технічної творчості 20 рейтингове місце (із 26 заходів взяли участь у 3-х конкурсах, не взято участь в конкурсах на кращу методичну розробку з комп’ютерних технологій та інформаційних технологій); із 40 еколого-натуралістичних конкурсів, акцій, операцій взято участь у 9 заходах. Вище зазначені результати вказують про незадовільну роботу керівників гуртків і секцій та недостатній контроль адміністрацій загальноосвітніх навчальних закладів за діяльністю гуртків та спортивних секцій.

РОБОТА ШКІЛЬНИХ МУЗЕЇВ

У 2012/2013 навчальному році на базі загальноосвітніх навчальних закладів функціонували: «Музей історії школи» (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1), творча лабораторія «Спадщина»(навчально-виховний комплекс «Школа І-ІІІ ступенів-гімназія»),  виховний центр «Мій рідний край – моя історія жива» (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3).

Музей історії школи загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, створений в 1939 році, знаходиться в окремому приміщенні, загальною площею 64 кв. м. Основу експозиції музею складають стенди: «Історія школа», «Педагогічні працівники», «Медалісти», «Випускники школи». Також в експозиції знаходяться книги випускників різних років, які були подаровані музею самими випускниками.

Творча лабораторія «Спадщина» навчально-виховного комплексу «Школа І-ІІІ ступенів-гімназія», заснована у 2005 році,  знаходиться в окремій пристосованій кімнаті, площею 49 м2. У кімнаті оформлені стенди «Фотографії старого Острога», «Історія школи в старих фотографіях», «Куточок гімназиста», «Острог – моє рідне місто»; діють тематичні виставки «Фронтовики – почесні громадяни м. Острога», «Острозький Бабин Яр». Удосконалюючи структуру та зміст роботи музею керівником Конончук Л.Б., розроблено авторську програму роботи науково-краєзнавчого об’єднання «Спадщина», систематизовано матеріали пошукової експедиції «Книга пам’яті» (за спогадами очевидців війни), осучаснено експозицію періоду Другої  Світової війни.

Виховний центр «Мій рідний край – моя історія жива» загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 функціонує з 2005 року. Знаходиться в кабінеті історії школи, в якому створено куточок народознавства, систематизовано фотоальбом «Народознавство. Обряди і звичаї нашого краю», створено виставку «Наш край в полум’ї війни».

На базі шкільних музеїв традиційним стало проведення міського конкурсу юних екскурсоводів-краєзнавців, науково-краєзнавчих  конференцій, засідань «круглих столів». Музеї навчальних закладів тісно співпрацюють з Державним історико-культурним заповідником міста. Однак жоден шкільний музей не зареєстрований та не має звання «Зразковий».

Головними завданнями в роботі шкільних музеїв на 2013
/
2014 навчальний рік є:

-         створення уніфікованих паспортів шкільних музеїв;

-         дотримання умов збереження оригінальних матеріалів у експозиціях та фондах музею;

-         систематичне комплектування фондів відповідно до тематики музею та поновлення їх     матеріалами краєзнавчих експедицій, туристичних походів;

-         проведення виставок;

-         систематичне проведення просвітницької роботи в музеї в різноманітних організаційних формах: екскурсії, лекції, заняття, тощо;

-         популяризація та висвітлення роботи музею в засобах масової інформації та на Інтернет-ресурсах;

-         реєстрація музею історії загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1;

-         залучення учнівської молоді до науково-дослідницької роботи, підготовка публікацій, участь у конференціях, роботі МАН, наукових товариствах, тощо.

ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ

Модернізація навчально-матеріальної бази  освітньої галузі   – головна  вимога сьогодення.  Фінансове забезпечення навчальних закладів – запорука  розвитку особистості,  суспільства,  нації,  запорука майбутнього України.  

У 2013 році для вирішення  завдань у галузі освіти  міським бюджетом передбачено 13 620,4 тис. грн. Заробітна плата працівників складає – 83,5 %; оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 11,8 %; оплата продуктів харчування – 2,6 %; інші видатки – 2,1 %.

Щорічно бюджетом міста передбачаються кошти  на придбання матеріалів, предметів, обладнання та інвентарю у загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади. У  2012 році використано  29 600 грн. , на 2013 рік передбачено  30 500 грн.

 За рахунок бюджету розвитку міста, зони спостереження ХАЕС реалізовуються заходи з впровадження енергозберігаючих технологій, зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів міста Острога. У 2012 році на зазначені цілі використано: у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 (вентиляція, електрична частина до вентиляції, заміна вікон, частини обладнання) – 213 039 грн., у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 (капітальний ремонт системи теплопостачання) – 55 241 грн., у навчально-виховному комплексі «Школа І-ІІІ ступенів-гімназія» (капітальний ремонт частини зовнішнього опорядження фасадів будівлі) - 285 456 грн., у дошкільному навчальному закладі №1 «Ромашка» (капітальний ремонт, заміна вікон) - 73 690,40 грн., у дошкільному навчальному закладі №2 «Веселка» (капітальний ремонт системи опалення) - 254 259 грн.

У 2013 році за кошти зони ризику передбачено здійснити капітальний ремонт спортивної зали навчально-виховного комплексу «Школа І-ІІІ ступенів - гімназія» (485 872 грн.),   за кошти бюджету розвитку міста заплановано продовжити капітальний ремонт їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 (сантехнічна, електрична частини, частина АБ (без опорядження), частково обладнання) - 410 000 грн.

Категорія: Новини | Переглядів: 699 | Додав: voostrog | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Серпень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Друзі сайту