П'ятниця
22.02.2019
04:46
Вітаю Вас Гість
RSS
 
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Спартакіада [23]
Конкурси [77]
МАН [8]
ЗНО [28]
Вітання [22]
Абітурієнту [6]
Вчителям [15]
Новини [202]
Події/Дати [5]
Анонс [6]
Колегія/Наради [4]
Олімпіада [16]
Оголошення [15]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів 0


10:54
У рамках співпраці з Національним університетом "Острозька академія"

10 січня 2018року на базі Острозької загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 відбувся семінар-практикум для шкільних психологів та вчителів української мови і літератури, де було презентовано результати наукових досліджень доцента кафедри психології та педагогіки Національного університету «Острозька академія» Гандзілевської Г.Б. на тему «Психологія життєвих сценаріїв у акмеперіоді українських емігрантів» та викладача кафедри міжнародних відносин цього ж університету Каламаж В.О. на тему «Психологічні особливості ефективності групової проектної діяльності студентів під час вивчення іноземної мови». Відповідно розробленій теоретико-прогностичній моделі життєвого сценарію Гандзілевською Г.Б. було запропонувано для обговорення результати психологічного аналізу метафоричних наративів Острозьких письменників-емігрантів. Для впровадження цих результатів у навчальний процес Каламаж В.О. презентувала засоби групової проектної діяльності, які є ефективними і при вивченні іноземної мови. Окрім того, у формі тренінгу викладачі ознайомили учасників з можливостями психотехнік у діагностиці та корекції життєвого сценарію та презентували сертифікатні програми Інституту практичної психології та психотерапії Національного університету «Острозька академія», де застосовують ці методи.

Переглядів: 89 | Додав: osvita_ostrog | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Друзі сайту