Середа, 21.11.2018, 08:02



Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Спартакіада [23]
Конкурси [65]
МАН [8]
ЗНО [23]
Вітання [22]
Абітурієнту [6]
Вчителям [15]
Новини [196]
Події/Дати [4]
Анонс [6]
Колегія/Наради [4]
Олімпіада [12]
Оголошення [10]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів 0


10:56
Використання ментальних карт для оптимізації подачі навчального матеріалу

30 жовтня на базі Острозької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 для заступників директорів з навчальної роботи та керівників міських методичних об’єднань проведено майстер-клас із теми  «Використання ментальних карт для оптимізації подачі навчального матеріалу». Майстер-клас провела Тетяна Дячук, вчитель біології Острозької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, переможець різних фахових  конкурсів, педагог, що досягла високої професійної майстерності у своїй справі, якій у 2018 році присвоєно педагогічне звання «учитель-методист».

Мета заходу: визначення та обґрунтування умов ефективного використання ментальних карт, як засобу для реалізації дидактичної структури уроку, як інструменту розвитку креативного, соціативного та критичного мислення; як елементу «ситуації успіху» та мотивації під час освітньої діяльності; як продукту візуалізації результативного навчання, як процесу втілення педагогіки партнерства.

Засідання відкрила завідувач методичного кабінету відділу освіти виконкому Острозької міської ради Наталія Маліванчук, яка ознайомила учасників із програмою та метою  проведення заходу.

Майстер-клас  розпочато моделюванням  формули «Наша сучасна школа» та  теорією щодо   використання ментальних карт для оптимізації подачі навчального матеріалу. 

Тетяна Андріївна зазначила, що ментальні карти в освіті – сучасний і компактний спосіб викладу навчального матеріалу, який зробить будь-який урок цікавим і пізнавальним, а також дозволить учням краще засвоїти навчальний матеріал. 

Застосування інтелект-карт у навчанні може дати великі позитивні результати, оскільки учні вчаться вибирати, структурувати і запам’ятовувати ключову інформацію, а також відтворювати її в подальшому. Розумові карти допомагають розвивати креативне і критичне мислення, пам'ять і увагу, а також зробити процес навчання цікавішим і результативнішим.

У ході роботи  учасники  мали можливість теоретично та практично ознайомитися з елементами   Су Джок терапії, яку можна використати на під час проведення уроків.

Найцікавішою була практична частина семінару, підготовлена  Тетяною Андріївною. Кожен присутній працював за комп’ютером і самостійно створював   ментальну карту.

На закінчення  підведено підсумки роботи, надано рекомендації, побажання.

Наталія Маліванчук,  наголосила на необхідності використання ефективних сучасних технологій і методик, широкому використанню можливостей інтернет-ресурсів. Адже, як сказав Шеріл Нуссбаум-Біч: «Технології ніколи не замінять учителя.  Але вчитель, який ефективно застосовує  технології для розвитку своїх учнів, замінить того, хто ними не володіє».

 

Категорія: Вчителям | Переглядів: 32 | Додав: osvita_ostrog | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Друзі сайту

Copyright ASDlex3 2018