25 серпня 2015 року відповідно до плану роботи відділу освіти на базі Острозької загальноосвітньої школи I-IIIступенів №1 відбулося методичне об’єднання учителів трудового навчання та технологій.
На засіданні в рамках круглого столу були розглянуті та проаналізовані такі питання:
- викладання трудового навчання, креслення і технологій у 2015/2016 н.р.;
- зміни до діючої програми з трудового навчання для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з метою розвантаження навчальних програм;
- національно-патріотичне виховання школярів на уроках трудового навчання;
- особливості традиційної та інноваційної методики навчання на уроках трудового навчання;
- критерії оцінювання знань учнів;
- навчально-методичне забезпечення з предмета.
Зокрема, члени методичного об’єднання у своїх виступах зазначили, що сучасний розвиток суспільства та виробництва потребує не лише навчати учнів запам'ятовувати і відтворювати техніко-технологічні знання та прийоми роботи інструментом, а й застосовувати знання та вміння на практиці - через розв'язання творчих завдань (виконання навчальних і творчих проектів), формування відповідного досвіду. На думку педагогів, до переліку практичних робіт варто включати такі, які сприяють формуванню національно-патріотичних почуттів учнів. Зокрема, це можуть бути предмети і речі, які у своєму змісті пов'язані з народною культурою українців, а саме: виготовлення декоративно-ужиткових і ремісничих виробів, які були характерними для побуту українців. Також це можуть бути вироби, що виготовляються для українських воїнів, які обороняють країну на сході, волонтерам, іншим людям, які їх потребують (різноманітні за конструкцією та різні за складністю виготовлення «пічки», «якорі» для пошуку розтяжок, маскувальні сітки, сумки для аптечок, рукавиці, сувеніри з патріотичною символікою тощо).
З метою надання адресної методичної допомоги учителям методичним кабінетом проведено анкетування щодо визначення зон утруднень у роботі педагогів . |