Субота
21.12.2024
21:32
Вітаю Вас Гість
RSS
 
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ 
ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту


13:49
ОГОЛОШЕННЯ

     Шановні кандидати на посади практичного психолога та вчителя-логопеда Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр міста Острога» конкурсна комісія повідомляє про проведення кваліфікаційного іспиту 16 січня 2020 року за адресою м. Острог, вул. Героїв Майдану, буд. 4 (зала засідань Острозької міської ради). 

Перелік орієнтовних питань для вчителя-логопеда:

  1. Поняття «мовлення» та його види.
  2. Основні методи логопедичного впливу на дітей з порушеннями мовлення.
  3. Поняття «порушення мовлення» та класифікація мовленнєвих порушень.
  4. Основні причини мовленнєвих порушень.
  5. Алгоритм проведення логопедичного обстеження.
  6. Система логокорекційної роботи при фонетико-фонематичному недорозвиненні мовлення.
  7. Система логокорекційної роботи при загальному недорозвиненні мовлення.
  8. Особливості роботи логопеда при порушеннях процесів письма та читання.
  9. Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
  10. Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання.
  11. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
  12. Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
  13. Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
  14. Поняття «розумне пристосування».
  15. Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
  16. Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
  17. Поняття первинного та вторинного дефекту.
  18. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
  19. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.

Перелік орєнтовних питань для практичного-психолога:

  1. Спостереження як основний метод роботи практичного психолога.
  2. Етапи діагностичної роботи з дітьми.
  3. Ефективні методи корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
  4. Зміст корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
  5. Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
  6. Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання.
  7. Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
  8. Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
  9. Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
  10. Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
  11. Поняття первинного та вторинного дефекту.
  12. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.

  13. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями.

  14. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
  15. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
  16. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями слуху.
  17. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями зору.
  18. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення.
  19. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.
  20. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.

 

 

Категорія: Конкурси | Переглядів: 4149 | Додав: osvita_ostrog | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Січень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Друзі сайту