Шановні кандидати на посади практичного психолога та вчителя-логопеда Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр міста Острога» конкурсна комісія повідомляє про проведення кваліфікаційного іспиту 16 січня 2020 року за адресою м. Острог, вул. Героїв Майдану, буд. 4 (зала засідань Острозької міської ради).
Перелік орієнтовних питань для вчителя-логопеда:
- Поняття «мовлення» та його види.
- Основні методи логопедичного впливу на дітей з порушеннями мовлення.
- Поняття «порушення мовлення» та класифікація мовленнєвих порушень.
- Основні причини мовленнєвих порушень.
- Алгоритм проведення логопедичного обстеження.
- Система логокорекційної роботи при фонетико-фонематичному недорозвиненні мовлення.
- Система логокорекційної роботи при загальному недорозвиненні мовлення.
- Особливості роботи логопеда при порушеннях процесів письма та читання.
- Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
- Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання.
- Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
- Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
- Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
- Поняття «розумне пристосування».
- Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
- Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
- Поняття первинного та вторинного дефекту.
- Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
- Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
Перелік орєнтовних питань для практичного-психолога:
- Спостереження як основний метод роботи практичного психолога.
- Етапи діагностичної роботи з дітьми.
- Ефективні методи корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
- Зміст корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
- Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
- Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання.
- Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
- Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
- Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
- Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
- Поняття первинного та вторинного дефекту.
-
Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
-
Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями.
- Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
- Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
- Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями слуху.
- Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями зору.
- Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення.
- Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.
- Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
|