Понеділок
23.12.2024
02:53
Вітаю Вас Гість
RSS
 
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ 
ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту


11:14
Семінар-тренінг для практичних психологів і соціальних педагогів

 

 

«Соціально-психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами»

 

Кожна дитина має вести повноцінне й достойне життя в умовах, які забезпечують її гідність, сприяють почуттю впевненості в собі та полегшують її активну участь у житті суспільства, а батьки мають право вибирати навчальні заклади та форми навчання для неповнолітніх дітей.

Якість навчально-виховного процесу значною мірою визначається тим, наскільки враховуються і реалізуються потенційні можливості навчання та розвитку кожної дитини, її індивідуальні особливості. Якими б не були фізичні чи психічні обмеження, поряд з ними у дитини завжди є резерви розвитку, використання яких може суттєво поліпшити якість її життя.

Саме інклюзивна освіта є підходом, який допомагає адаптувати освітню програму та навчальне середовище до потреб учнів, які відрізняються своїми навчальними можливостями

Сутністю інклюзивної освіти є навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітніх навчальних закладах за умови пристосування освітнього простору до індивідуальних особливостей дітей, надання якісних освітніх послуг таким дітям. Навчання зазначеної категорії дітей передбачає використання особистісно орієнтованих підходів у навчально-виховному процесі, застосування індивідуальних, групових форм роботи, враховуючи вплив різних видів розладів і хвороб на процес навчання. Пріоритетними напрямами роботи є сприяння соціальному, емоційному та когнітивному розвитку кожної дитини, з тим, щоб вона відчувала себе неповторним, повноцінним учасником суспільного життя.

Важливу роль у соціалізації дитини із особливими потребами відіграє психологічна служба навчального закладу. Суть соціально-психологічного супроводу полягає у формуванні позитивної думки дітей з особливими потребами, сприянні розвитку їхніх індивідуальних рис, самопізнанні, самореалізації та інтеграції в суспільство, нормалізація порушень фізичного і психічного розвитку.

З метою підвищення ефективності здійснення соціально-психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами  9 грудня 2011 року на базі дошкільного навчального закладу №1 «Ромашка» проведено семінар-тренінг для практичних психологів і соціальних педагогів із теми «Соціально-психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами».

    Під час семінару-тренінгу психологи ознайомились із інноваційними технологіями здійснення соціально-психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. А саме: техніки ізотерапії, ігрової терапії, фототерапії та елементами символдрами.

Методист з психологічної служби методичного кабінету відділу освіти виконкому Острозької міської ради                  Б. Романчук.

                                                                                         

Категорія: Новини | Переглядів: 1278 | Додав: voostrog | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Друзі сайту