Перед кожним із нас два шляхи: жити минулими заслугами, закриваючи очі на кардинальні зміни у світі, прирікаючи своїх учнів і власних дітей на життєвий неуспіх, або пробувати щось змінити у своєму ставленні до новітніх освітніх технологій. Вибір за кожним із нас…
І. Підласий
20-21 листопада 2014 року в м.Острозі відбулося VIII засідання обласної Школи методиста, що відповідає за психологічну службу з теми «Формування професійної компетентності працівників психологічної служби засобами інноваційних технологій». Засідання відбулося на базі Острозької дитячої музичної школи за сприяння директора закладу Балаушко Наталії Петрівни.
Відкривала засідання Абрамович Тетяна Вікторівна, методист кабінету-центру практичної психології і соціальної роботи РОІППО. Вона привітала усіх учасників Школи методиста, окреслила мету та завдання.
Про розвиток освітньої галузі та організацію методичної роботи з освітянами загальноосвітніх навчальних закладів м.Острога поділилася Маліванчук Наталія Володимирівна, завідувач методичного кабінету відділу освіти виконкому Острозької міської ради.
Амбразюк Сергій Володимирович, методист, що відповідає за психологічну службу методичного кабінету відділу освіти виконкому Острозької міської ради, розповів про методичний супровід упровадження інновацій у діяльність психологічної служби, а також презентував інформаційний сайт працівників психологічної служби міста.
Практичні психологи Олішевська Оксана Валеріївна (ДНЗ №2 «Веселка»), Кіндзерська Аліна Вячеславівна (Острозька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1), Андрощук Іванна Миколаївна (ДНЗ №1 «Ромашка»), Ціось Алла Леонідівна (Острозька ЗОШ І-ІІІ ступенів №3), Зінчук Тарас Олегович (Острозький НВК «Школа І-ІІІ ступенів-гімназія») провели заняття з елементами тренінгу для учасників засідання Школи методиста на тему «Цілюща сила музики», під час якого змогли ознайомити з особливостями застосування музикотерапії у психопрофілактичній роботі практичного психолога.
У ході засідання Школи методиста учасники дійшли висновку, що основним напрямком удосконалення рівня професійної компетентності психолога є професійне самовдосконалення шляхом цілеспрямованої самоосвітньої діяльності через самореалізацію, самокритичність та саморозвиток.
|