На засіданні методичного об’єднання учителів іноземної мови, яке відбулося 27 серпня 2015 року на базі Острозької загальноосвітньої школи I-III ступенів №1, педагоги обговорили особливості вивчення іноземних мов у 2015/2016 н.р. Так, було відзначено, що у 2015 році в навчальні програми з іноземних мов для учнів 1-9 класів внесено певні зміни. Зокрема, конкретизовано опис діяльнісного підходу до іншомовної освіти, що включає в зміст вивчення не тільки знання, навички та вміння, а й навчальні стратегії та комунікативні функції з комунікативно-спрямованими завданнями. Важливу роль відіграватиме така змістова категорія як ставлення учнів до предмета і до процесу його вивчення (мотивація). Такий підхід навчить учнів бути відповідальними за знання, яких вони набувають, і розуміти, чому ці знання, важливі для них, забезпечить використання учнями набутих знань у навчальній діяльності.
Членами методичного об’єднання опрацьовано Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді та зазначено, що серед інших навчальних дисциплін іноземна мова посідає особливе місце і у формуванні патріотизму школярів. Її своєрідність полягає в тому, що в ході вивчення учні здобувають не лише знання з основ науки, а й уміння і навички користуватися чужою мовою як засобом спілкування, одержання нової корисної інформації. Викладання іноземної мови в сучасній школі дає вчителю широкі можливості з виховання громадянськості й патріотизму. Цьому сприяє комунікативна складова предмета, його спрямованість на вивчення та порівняння побуту, звичаїв, традицій і мови свого та іншого народів.
 |