16 грудня 2014 року на базі Острозької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 проведено чергове засідання міської Школи молодого вчителя «Шлях до майстерності» з теми «Урок - головна форма організації навчального процесу».
У теоретичній частині засідання Ярмольчук Н.І., керівник Школи молодого вчителя, надала рекомендації щодо подолання страху перед уроком, ознайомила молодих педагогів із одним із засобів підвищення ефективності професійної діяльності вчителя - самоаналізом уроку. У ході самоаналізу уроку вчителі-початківці отримали можливість поглянути на свій урок «збоку», усвідомити його як явище в цілому, цілеспрямовано осмислити сукупність власних теоретичних знань, способів, прийомів роботи в їх практичному переломленні у взаємодії з класом і конкретними учнями.
Аналізуючи свою діяльність, педагоги сформували в собі таку якість, як професіоналізм. Познайомились з такими компонентами самоаналізу як самоконтроль, самодіагностика, самооцінка і усвідомлення педагогом своїх утруднень. Максимчук Н.В, вчитель образотворчого мистецтва Острозької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ознайомила присутніх із методичними вимогами до побудови й проведення сучасного уроку, структурою і методикою проведення інтерактивного уроку.
Не менш цікавою була і практична частина заняття, яка пройшла у формі гри-тренінгу «Камертон» (кожен учасник представляв шляхи формування мотивації на уроці). Практичним психологом Острозької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Кіндзерською А.В. надана консультація «Психологічна атмосфера уроку. Мова тіла вчителя на уроці». Після години мрій «Ідеальний урок». Янків І.М., вчитель початкових класів Острозької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 поділилась «рецептом» приготування хорошого уроку.
Молодим педагогам надані рекомендації та завдання для роботи між засіданнями. |