Про проведення
навчально-освітнього тренінгу для членів учнівського самоврядування «Зрозумій
себе, щоб зрозуміти інших».
2 грудня 2011 року з нагоди
Міжнародного дня інвалідів на базі Острозької загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів відбувся міський навчально-освітній
тренінг для членів учнівського самоврядування «Зрозумій себе, щоб зрозуміти
інших» з метою попередження в учнів гандикапізму та ксенофобії щодо дітей з обмеженими
можливостями шляхом розвитку якостей толерантної особистості та емоційно-вольової компетентності.
Під час тренінгу діти отримали
інформацію про проблеми людей з обмеженими можливостями, явища гандікапізму та
ксенофобії, ґрунтовніше ознайомилися із поняттям толерантність.
Теоретичні блоки гармонійно
поєднувалися із виконанням практичних вправ. Так, з метою розвитку
якостей толерантної особистості, емоційно-вольової
компетентності та сприяння
конструктивній співпраці учні грали в рольову гру «Давай домовимось». Під час гри кожен учень
отримав певну роль: (роль сліпої людини, яка чує і розмовляє; роль глухої
людини, яка бачить і рухається; роль людини, яка не рухається і не говорить,
але бачить і чує ). Завдання гри полягало у тому, щоб учні домовилися
про час та місце зустрічі, про список необхідних продуктів харчування
граючи свою роль.
Арт-терапевтична техніка «Різні,
хороші, свої» звернула увагу дітей на відношення до інвалідів.
При підбитті підсумків діти мали
змогу відпочити від важкого навчального тижня, виконавши релаксаційну вправу
«Сад моєї душі».
Молода еліта нашого суспільства на тренінгу
глибше усвідомила проблему людей з обмеженими можливостями. Учні проаналізували
своє відношення до дітей з особливими освітніми потребами та удосконалили
навички конструктивного спілкування, навчилися
розуміти та поважати інших, таких як ми і не тільки.
Методист з психологічної служби
методичного кабінету відділу освіти виконкому Острозької міської ради Б. Романчук. |