Неділя
08.09.2024
06:06
Вітаю Вас Гість
RSS
 
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ 
ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту


10:41
ЗВІТ

 

Звіт директора

закладу дошкільної освіти №2 (ясла-садок)  «Веселка»

міста Острог Острозької міської ради Рівненської області

перед педагогічним колективом та громадськістю

про діяльність у 2023-2024 навчальному році

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я, Угрин Тетяна Ростиславівна, 1968 р.н., освіта вища педагогічна, загальний стаж роботи 37 років, з 2002 року очолюю колектив закладу дошкільної освіти №2 (ясла-садок) «Веселка» міста Острог Острозької міської ради Рівненської області.

Керівництво роботою закладу дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Положення про заклад дошкільної освіти», Колективного договору, Статуту, Стратегії розвитку закладу дошкільної освіти №2 (ясла-садок) «Веселка» міста Острог Острозької міської ради Рівненської області на 2024-2028 роки, річного плану роботи закладу дошкільної освіти  №2 (ясла-садок) «Веселка» м.Острог ОМР.

Директор ЗДО сьогодні має вміти організувати безпечне освітнє середовище для дітей, налагоджувати освітній процес дистанційно, мобільно приймати необхідні рішення в кризових ситуаціях тощо. Тому я, як директор, забезпечую:

  • реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;
  • дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, на підприємствах, в установах та громадських організаціях;
  • у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;
  • приймаю на роботу та звільняю з посади працівників закладу при потребі;
  • забезпечую стратегічний розвиток закладу.        

Освітня робота у закладі спрямована на виконання Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Базового компонента дошкільної освіти», програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

Мережа груп закладу дошкільної освіти №2 (ясла-садок) «Веселка» м.Острог ОМР:  у закладі функціонує 11 вікових груп, з яких 2 – групи раннього віку, 9 – садових груп, в них виховується 268 дітей. В ЗДО створені умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, функціонує 6 інклюзивних груп для 7 дітей з особливими освітніми потребами. 82 дитини пройшли повний курс дошкільної освіти. З вересня 2024 року буде проводитися набір трьох  груп дітей третього року життя по 15 дітей  в кожній.

Педагогічними кадрами заклад дошкільної освіти укомплектовано, у закладі працює практичний психолог, вчитель-логопед, інструктор з фізкультури, музичні керівники, вихователі, асистенти вихователів та помічники вихователів, медичне обслуговування здійснює  медична сестра старша. 

     Освітній процес у закладі забезпечують 30 педагогів:

             - 18 -  повна вища педагогічна освіта;

             - 2  - базова вища освіта;

             - 10 – початкова вища освіта;

            -  8 – «спеціалісти вищої категорія»; 

            - 2 – «спеціалісти першої категорії»;

            - 5 – «спеціалісти другої категорії»;

            - 6 педагогів мають 11 тарифний розряд;

            - 6 педагогів мають 10 тарифний розряд;

            - 2 педагоги мають 9 тарифний розряд;

            - 1 педагог – 7 тарифний розряд;

            - 3 педагоги мають звання «вихователь-методист»,

            - 1 педагог має звання «практичний психолог-методист».

Обслуговуючий персонал налічує 27 чоловік.

            Упродовж року заклад дошкільної освіти №2 (ясла-садок) «Веселка» м.Острог ОМР працював за обраним гуманітарно-естетичним напрямком. У 2023-2024 навчальному році педагоги закладу освітню діяльність здійснювали згідно вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Колектив закладу дошкільної освіти у 2023-2024 навчальному році продовжив роботу над реалізацією науково-методичної проблемної теми «Діяльнісний підхід щодо формування компетентностей дітей дошкільного віку шляхом створення оптимального інноваційного освітнього середовища у закладі дошкільної освіти» (І півріччя – третій етап, ІІ півріччя - четвертий етап). Упродовж навчального року у закладі діяла творча група вихователів з вивчення науково-методичної проблемної теми. На третьому етапі (апробації) члени творчої групи працювали над укладанням порадника для педагогів щодо облаштування осередків діяльності у вікових групах, створення розвивального середовища в кабінетах спеціалістів та інших приміщеннях закладу, на четвертому етапі (впровадження) підведені підсумки етапу апробації, розроблено анкети на визначення параметрів оцінювання рівня організації освітнього середовища.

            Упродовж 2023-2024 навчального року проведено атестацію 6 педагогічних працівників:

  • 1 педагогу присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»;
  • 5 педагогам присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»;
  • 1 педагогічному працівнику продовжено на один рік дію рішення атестаційної комісії в частині відповідності раніше присвоєному педагогічному званню «вихователь-методист».

            Упродовж 2023-2024 навчального року шість педагогічних працівників пройшли у Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти  курси підвищення кваліфікації: вихователі Мукосій Оксана, Шевчук Людмила, Драчук Руслана, Мосніцька Алла, Гуц Людмила, асистент вихователя Толочик Вікторія.

Упродовж 2023-2024 навчального року методична робота у закладі дошкільної освіти здійснювалася згідно структури освітньої та методичної роботи, плану роботи закладу дошкільної освіти №2 (ясла-садок) «Веселка» міста Острог Острозької міської ради Рівненської області на 2023-2024 навчальний рік та оздоровчий період, наказу по закладу від 31.08.2023 №90 «Про організацію науково-методичної роботи з педагогічними працівниками у 2023-2024 начальному році», на діагностичній основі, з врахуванням індивідуальних, психологічних особливостей педагогів, їх творчого потенціалу.

В закладі упродовж року проведено чотири педагогічні ради. На засіданнях педагогічних рад обговорено ряд основних питань:

  • про підсумки роботи закладу у літній оздоровчий період;
  • про стан організації освітньої роботи з фізичного розвитку за освітнім напрямом «Особистість дитини»;
  • про проходження курсової підготовки  педагогічних працівників у 2024 році;
  • про стан організації освітньої роботи  у групах раннього віку за освітнім напрямом «Особистість дитини»;
  • організація харчування в закладі дошкільної освіти;
  • про атестацію педагогічних працівників закладу дошкільної освіти;
  • про стан організації освітньої діяльності з конструювання за освітнім напрямом «Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі»;
  • про стан дотримання програмових вимог за освітнім напрямом «Гра дитини»;
  • про стан ведення ділової документації вчителем-логопедом закладу дошкільної освіти;
  • про результати освітньої роботи з музичної діяльності освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва»;
  • про стан готовності дітей  шостого року життя до навчання в школі;
  • про результати вивчення діяльності закладу дошкільної освіти за напрямом «Освітнє середовище»;
  • про організацію роботи закладу в літній оздоровчий період.

           

            Своїми теоретичними знаннями та практичними досягненнями, педагоги мали можливість поділитися з колегами під час засідань методичного об’єднання вихователів закладу, керівником якого є вихователь Марченко В.А. У підготовці і проведенні методичних об’єднань  брали активну участь члени творчої групи, яка працює над вивченням науково-методичної проблемної теми закладу дошкільної освіти.

         У закладі дошкільної освіти створені умови для підвищення професійної компетентності педагогів, організації їх самоосвіти. Методичний кабінет закладу забезпечує їх необхідною науковою, методичною літературою та періодичними фаховими виданнями. Вихователем-методистом Карпишиною Н.В. надаються кваліфіковані консультації з питань організації освітньо-виховної роботи з дітьми дошкільного віку. На допомогу вихователям організовуються виставки методичної літератури відповідно до плану роботи. Створено картотеку портфоліо педагогів закладу, яка систематично поповнюється та картотеку інноваційних технологій і методик у дошкільній освіті.           Упродовж поточного навчального року забезпечено виконання різних форм методичної роботи: методичне об’єднання, творча група,  педагогічні години, години роздумів та обговорення актуальних питань за статтями фахових видань, семінари-практикуми, майстер-класи для педагогів, консультації педагогам з питань навчання та виховання дітей дошкільного віку. Використовувалися інтерактивні форми роботи з педагогами. У вересні 2023 року проведено науково-методичний семінар «Формування лідерських якостей у дошкільників», метою  даного заходу було: навчати педагогів формувати лідерські якості у дошкільників, розширювати уявлення про лідерство та лідерські якості, розвивати уяву, увагу, командний дух, підвищувати професійну компетентність педагогічних працівників, активізувати творчий потенціал. Педагогів закладу ознайомлено з книгою «Азбука лідера», автор Наталія Гавриш, Володимир Воронов. В даному посібнику розміщено матеріали для роботи з дітьми щодо формування активної життєвої позиції дошкільників, базових якостей лідера.

            У жовтні 2023 року з педагогами закладу проведено педагогічний ринг «Соціально-психологічний мікроклімат у колективі: шляхи оптимізації», метою якого було: згуртувати педагогічний колектив; розвивати комунікативні навички, емоційну стійкість, впевненість у собі, доброзичливе ставлення до колег; навчатися розуміти одне одного; мотивувати педагогів до самовдосконалення, рефлексії, оволодіння механізмами комунікативної компетентності.

          У січні 2024 року проведено майстер-клас для педагогів з теми «Розвиток критичного мислення дошкільників», метою даного заходу було: забезпечити умови для розвитку творчості та професійної активності педагогів; охарактеризувати прояви критичного мислення дошкільників; сформувати вміння педагогів навчати дітей встановлювати причиново-наслідкові зв’язки, висловлювати передбачення, доводити свою думку, знаходити аргументи, систематизувати інформацію.

Упродовж навчального року у  закладі діяла «Школа професійної адаптації молодого педагога», де молоді спеціалісти отримували кваліфіковану допомогу з питань організації та проведення освітнього процесу з усіх розділів програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» у різних вікових категоріях, відвідували майстер-класи досвідчених вихователів, на яких могли почерпнути для себе багато нового та цікавого, перейняти досвід старших педагогів. 

Усі педагоги закладу працювали над реалізацією головних гуманістичних ідей програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», створивши для дітей такий розвивальний простір, в якому їм цікаво, радісно, комфортно, де вони можуть розвивати власні здібності й відчувати себе потрібними, де в центрі уваги – кожна особистість.

 Велика увага у роботі закладу приділялася наступності дошкільної  та початкової освіти. З метою забезпечення наступності в роботі з дітьми старшого дошкільного віку та учнями перших класів упродовж року велася тісна співпраця між педагогами закладів дошкільної освіти та початкової ланки загальної середньої освіти.

 Упродовж навчального року важливого значення колектив закладу дошкільної освіти надавав формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей. Здійснювався постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, проводилася робота щодо розвитку інтересу дітей до власного здоров’я.

З метою зниження захворюваності у дітей велике значення приділялося загартуванню в умовах закладу дошкільної освіти та сім’ї. Проводилися оздоровчі заходи щодо попередження дитячого травматизму та забезпечення безпеки життєдіяльності. Дані питання розглядалися під час проведення консультацій для вихователів, на загальних батьківських зборах, виробничих нарадах, педагогічній раді закладу.

З метою розвитку у дітей свідомого ставлення до фізичних вправ, прагнення зробити своє тіло гарним, сильним, спритним, витривалим, згідно вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» у закладі щоденно проводилися заняття з фізичної культури (у спортивній залі та на свіжому повітрі), щомісяця - спортивні розваги,  Дні здоров’я, щоквартально - спортивні свята. Педагогами враховувався стан здоров’я дітей під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму упродовж дня, загартовуючих заходів, підбору рухливих ігор, ігор-естафет тощо. Упродовж навчального року інструктором з фізкультури Попович Мирославою проводилися заняття гуртка з фітбол-гімнастики, який діє у закладі.

З метою своєчасного виявлення обдарованості, розвитку природних задатків дитини, загальних і спеціальних здібностей, активізації дитячої творчості у закладі дошкільної освіти упродовж 2023-2024  навчального року працювали гуртки розвиваючого навчання (на безоплатній основі):

  •  «Школа шляхетності» - гурток духовно-морального виховання, 

                                         керівник Марченко Вікторія;

  • «Колобок» - гурток драматизації, керівник Климчук Алла;
  • «Веселочка» - хореографічний гурток,  керівник Ющук Марія;
  • «Дзвіночок» - вокальний гурток, керівник Дем’янчук Олена;
  •  гурток з фітбол-гімнастики – керівник Попович Мирослава, фізінструктор.

            У нашому закладі упродовж навчального року проводилися заняття з іноземної мови, які віднесені до варіативного компоненту Державного стандарту дошкільної освіти.  Діти середніх та старших  груп закладу отримували знання з англійської мови. Дану роботу упродовж року проводила вихователь Демчевська Інна Володимирівна. Навчання дітей дошкільного віку іноземної мови є важливим чинником пришвидшеного інтелектуального розвитку дітей, сприяє засвоєнню ними мінімізованого іншомовного матеріалу, створює передумови для успішного оволодіння у школі будь-якою іноземною мовою. В роботі з дітьми педагог враховувала анатомо-фізіологічні та психічні особливості дітей, що є запорукою успішного оволодіння малятами іноземної мови. Її заняття проходили на високому рівні, діти отримали достатній рівень умінь та навичок з предмета, свої знання дошкільники демонстрували на святах та розвагах, що проводилися у закладі дошкільної освіти упродовж року.

З дітьми середнього та старшого віку, які мають вади мовлення, постійно працювала вчитель-логопед Швець Наталія. Мовленнєві проблеми у дітей сьогодні стали досить поширеним явищем, у 71% обстежених дошкільників 5-го та 6-го року життя виявлено мовленнєві вади. У закладі з числа обстежених 140 дітей, 100 потребувало логопедичної допомоги. Робота спеціаліста упродовж навчального року сприяла гарним результатам, на кінець навчального року якісно покращилося мовлення у 60% дітей, 40% дітей середнього та старшого дошкільного віку потребують занять з логопедом щодо подальшої корекції мовлення.

            Практичним психологом Олішевською Оксаною Валеріївною велася систематична робота з персоналом та дитячим колективом. Проведено майстер-клас для педагогічних працівників закладу з теми «Арт-терапія в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами як метод проживання агресії та злості та як засіб релаксу», заняття з елементом тренінгу «Які сенсорні системи є найважливішими у розвитку дітей і чому». З метою розвитку психологічної компетентності батьків дітей з особливими освітніми потребами практичним психологом проведено заняття з елементом тренінгу «Створення навчального середовища вдома». Оксаною Валеріївною систематично проводилися лекції, консультації для педагогів закладу та батьків з питань ефективного виховного впливу на дітей різного віку з метою виховання гармонійно розвиненої особистості, індивідуальні бесіди з батьками з метою допомоги у розвитку та навчанні дітей. Проводились консультації для асистентів вихователів інклюзивних груп з тем: «Організація діяльності, ефективної взаємодії асистентів вихователя з дітьми з інклюзивною формою навчання», «Ізотерапія. Метод проживання емоцій». Практичний психолог упродовж року постійно оформляла інформаційні куточки, де розміщувала друковану інформацію з актуальних питань виховання та розвитку дітей, розміщувала просвітницьку інформацію на сайті закладу дошкільної освіти. Педагогом виготовлено буклети з тем: «Розпізнання посттравматичного стресового розладу за симптомами», «Відновлення та зміцнення психологічних ресурсів» та ін..

   Для дітей, які не відвідують заклад дошкільної освіти було організовано роботу консультативного центру. Основна мета - допомогти батькам грамотно оцінити розвиток дитини з урахуванням вікових особливостей і норм, надати необхідні рекомендації. У консультативному центрі батьки мали змогу отримати відповіді на свої запитання, розвіяти тривоги і сумніви, впевнитися у правильності своїх виховних дій або, зрозумівши їх хибність, скоригувати виховний процес у сім'ї. До роботи консультативного центру було залучено працівників закладу:  практичного психолога, вихователя-методиста, старшу медичну сестру, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізкультури, вчителя-логопеда. 

             У закладі дошкільної освіти розроблено внутрішню систему забезпечення якості освіти. На виконання плану роботи у 2023-2024 навчальному році проведено вивчення діяльності закладу з напряму «Освітнє середовище». Моніторинг охоплював витання:

  • рівень безпечності, доступності будівель, приміщень, споруд, обладнання ЗДО;
  • стан дотримання працівниками вимог з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил  поведінки в умовах надзвичайних ситуацій;
  • створення умов для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти;
  • стан створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації;
  • стан формування інклюзивного, безпечного, розвивального мотивуючого освітнього простору.

За результатами даного моніторингу освітнє середовище закладу дошкільної освіти сформоване на достатньому рівні та відповідає віковим особливостям дітей дошкільного віку, вимогам сучасності. На достатньому рівні дотримано вимоги безпечності приміщень, споруд та обладнання. У закладі створено ресурсну кімнату, в якій сформовано розвивальний простір для дітей з особливими освітніми потребами. У всіх вікових групах створено освітній простір, який сприяє  всебічному розвитку дошкільників, формуванню мотивації до навчання, пізнання нового. Усі групові кімнати оснащені меблями (зручні, з відкритими полицями шафи для іграшок, лави та м’які дивани, столи, стільчики, які відповідають зросту та віку дітей), організовано осередки діяльності за інтересами, наповнені різноманітними матеріалами, атрибутами. Вікові групи забезпечено необхідним обладнанням, іграшками, посібниками у відповідності до програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», поставлених освітніх завдань. Обладнання основних приміщень закладу відповідає санітарно-гігієнічним вимогам. У закладі дошкільної освіти наявне фізкультурно-спортивне обладнання, інвентар для розвитку рухових якостей дітей дошкільного віку, який відповідає санітарно-гігієнічним вимогам. З метою забезпечення безпечних умов перебування учасників освітнього процесу в закладі дошкільної освіти працівниками закладу облаштовано сховище. Проведено косметичний ремонт, облаштовано туалети, встановлено бойлер та укладено плитку, декоровано стіни, покрито підлогу, створено ігрові осередки для дітей (наявні меблі, іграшки, матеріали для художньої праці, телевізори), сховище забезпечене питною водою, засобами гігієни. Організація харчування у ЗДО відповідає вимогам, зазначеним у постанові  Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування в закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та інших нормативних документів, що регламентують порядок організації харчування у ЗДО. Забезпечено різноманітне, безпечне та збалансоване харчування, що відповідає потребам усіх здобувачів дошкільної освіти.

 Важливим напрямком роботи у закладі дошкільної освіти упродовж року була організація інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Функціонувало 6 інклюзивних груп для 7 дітей з ООП, в яких створено умови для навчання, реабілітації, соціальної адаптації, інтеграції в суспільство здобувачів дошкільної освіти з особливими освітніми потребами. Створено команди психолого-педагогічного супроводу даних дітей, розроблено індивідуальні програми розвитку, над реалізацію завдань яких працювали педагогічні працівники, задіяні у роботі інклюзивних груп. Вчителем-логопедом Швець Наталією та практичним психологом Олішевською Оксаною упродовж року проводились індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з дітьми з ООП, за результатами моніторингу рівня розвитку здобувачів освіти на кінець навчального року спостерігається позитивна динаміка у розвитку всіх дітей та у формуванні основних життєвих компетентностей дошкільників. У всіх інклюзивних групах працюють асистенти вихователів, які допомагають педагогам в організації освітнього процесу, здійснюють супровід дітей з особливими освітніми потребами у різних видах діяльності упродовж дня. Налагоджена тісна співпраця спеціалістів з батьками дітей з ООП (залучаються до розроблення індивідуальних програм розвитку дітей, надаються консультації, рекомендації, проводяться опитування, індивідуальні бесіди) та зі спеціалістами інклюзивно-ресурсного центру. За підсумками роботи інклюзивних груп у 2023-2024 навчальному році, можна зробити висновок, що дана діяльність у закладі дошкільної освіти організована на достатньому рівні.

 Важливою складовою освітньої роботи у закладі дошкільної освіти була організація роботи з батьками. Вихователі вікових груп упродовж року планували і проводили з батьками своїх вихованців бесіди, консультації, надавали  кваліфіковані поради щодо виховання та навчання дітей. Приємно відмітити, що батьки різних вікових груп разом зі своїми дітьми  брали активну участь у конкурсах творчих робіт, які проводилися у закладі дошкільної освіти: «Осіння фантазія», «Новорічна казка», «Моїй матусі», «Великодній кошик» та ін.. Велика спільна робота проведена  батьками вихованців та  колективом закладу щодо облаштування прогулянкових майданчиків.

Заклад дошкільної освіти №2 (ясла-садок) «Веселка» м.Острог ОМР є опорним у місті з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності. Двічі на рік, у листопаді 2023 та у травні 2024 року, проводились Тижні безпеки дитини з метою закріплення у дітей уявлень про можливі небезпечні ситуації природного, біологічного, техногенного, медичного характеру та відпрацювання стереотипів поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій. Відповідно до теми кожного дня з дітьми усіх вікових груп проводились заняття, бесіди, спостереження, екскурсії вулицями міста, до пожежної частини; сюжетно-рольові ігри «Швидка допомога», «Водії», «Пожежники» та ін.; дидактичні ігри «Що для чого?», «Горить-не горить?», «На нашій вулиці», рухливі ігри та драматизації казок. В рамках Тижня у травні проводилося об’єктове тренування щодо правильної поведінки учасників освітнього процесу під час екстремальних ситуацій, а саме – пожежі та щодо дій під час терористичної загрози. Упродовж року на сайті закладу дошкільної освіти, в батьківських куточках вікових груп та на коридорах закладу висвітлювалася інформація щодо безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку.

Педагогічний колектив закладу дошкільної освіти №2 (ясла-садок) «Веселка» м.Острог ОМР і надалі буде спрямовувати свою діяльність на забезпечення виконання державних Програм та забезпечення належного рівня організації освітнього процесу.   

Велика увага у закладі дошкільної освіти приділялася організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортиментів продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Дітям було забезпечено 3-х разове харчування, щодня проводився його аналіз, а в кінці кожного тижня дієтсестрою закладу проводилася корекція харчування з метою його покращення. З 2021-2022 навчального року оновлено меню у закладі дошкільної освіти, розроблено та впроваджено примірне чотиритижневе меню згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами). Організація харчування також здійснюється згідно принципів системи НАССР, яка розроблена та впроваджена у закладі з 2020 року.

                        Відповідно до Інструкції з харчування дітей у ЗДО здійснювався контроль щодо збалансованого харчування дітей, необхідного для їх нормального росту та розвитку. У 2023 році  виконано норми зі споживання картоплі, цукру, масла вершкового, хліба, чаю, круп, яєць. Проте не в повному обсязі виконано норми з інших продуктів харчування, зокрема: сметана, риба, м'ясо, сир кисломолочний, молоко, олія, сухофрукти, борошно,овочі що в середньому становить 67%. Невиконання норм харчування зумовлене ростом цін на продукти харчування упродовж року та дефіцитом бюджетних коштів.

У червні-серпні 2023 року у закладі проводилася робота з оздоровлення дітей в літній оздоровчий період. Діти отримували збагачене харчування шляхом збільшення норм харчування на 10% та вітамінами. Літнім відпочинком та оздоровленням в літній період 2024 року планується охопити 50% усіх дітей закладу.           

Як керівник закладу дошкільної освіти упродовж року забезпечувала роботу з медичного обслуговування та проведення лікувально-профілактичних заходів в закладі  згідно із «Порядком медичного обслуговування дітей в дошкільному навчальному закладі» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №826 від 14.06.2002 року. Здійснювалося медичне обслуговування медичними сестрами старшими Драчук І.Б., та Козлинець В.Ю. Медичні працівники закладу упродовж року проводили навчання з працівниками та батьками вихованців з питань профілактики дитячих інфекційних захворювань, вірусних гепатитів, туберкульозу та кишкових інфекцій, профілактики та поширення, інфікування коронавірусною хворобою, особливої уваги у поточному навчальному році медичними працівниками було надано консультуванню батьків щодо профілактичних щеплень серед дітей. Упродовж 2023-2024 навчального  року медичною сестрою старшою Драчук І.Б. систематично проводилась робота щодо профілактики травматизму, приємно відмітити, що за даний період у закладі дошкільної освіти не зареєстровано жодного випадку виробничого травматизму.

Упродовж 2023-2024 навчального року частково була поповнена матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти та проведені ремонтні роботи, на що витрачено 115 224 грн. батьківських коштів. Упродовж 2023-2024 навчального року на придбання виділено 93929 грн. бюджетних коштів.

Адміністрацією закладу, педагогічним та батьківським колективами проводиться систематична робота щодо поповнення матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти. Упродовж 2023-2024 навчального року поновлено меблі у вікових групах закладу. Батьківським комітетом закладу дошкільної освіти придбано у групу №3 дитячі стільці на суму 18080 грн. та полицю вартістю 750 грн., у групу №1 магнітну дошку, лавки (4 шт.) та тумби вартістю 780 грн.,

Придбано атрибути до свят у вікові групи та у музичну залу, на що затрачено 1305 грн., створено національний куточок вартістю 1100 грн. Поновлено декоративні квіти та вазочки на дитячі столи у групі №9, на що затрачено 1870 грн. На медичний блок та у аптечки вікових груп закуплено медикаменти та обладнання на суму 1619 грн. (батьківські кошти) та 2869 гр. бюджетних коштів. Поновлено посуд у вікових групах: в групі №4 - чашки, в групі №5 - чайник, в групі №6 - тарілки на суму 2410 грн. 

          У вікових групах поновлено іграшки та атрибути до ігор на суму 320 грн., придбано контейнери для зберігання іграшок, матеріалів, на що затрачено 484 грн. В групу №2 придбано килимок в ігрову зону на суму 9500 грн. За рахунок спонсорської допомоги батьків та батьківського комітету закладу дошкільної освіти придбано канцтовари на суму 3839 грн. та на 1500 грн. бюджетних коштів.

Для дотримання санітарно-гігієнічних вимог у заклад було придбано та передано для використання миючі та дезінфікуючі засоби, порошок для прання білизни, на що батьківським комітетом закладу дошкільної освіти були виділені кошти в сумі 5899 грн., придбано інвентар для прибирання приміщень та подвір’я ЗДО на суму 1796 грн., килимки гумові в групи №5 та №6 на суму 400 грн. Для покращення методичної роботи в закладі, розвитку дітей, поповнено методичний кабінет та вікові групи наочними посібниками, дидактичними матеріалами,  дитячою літературою, на що використано 2396 грн., альбоми для підготовки руки до школи та альбоми для малювання на суму 3352 грн. закуплені матеріали для роботи з дітьми з ООП на суму 813 грн. Також придбано методичну літературу, здійснено підписку періодичних фахових видань та оплачені послуги Інтернет на суму 6586 грн.

Впродовж навчального 2023-2024 навчального року закуплено матеріали для ремонту спортзалу на суму 1576 грн. та поновлено інвентар (тенісні м’ячики, матеріали для виготовлення атрибутів для ігор) на суму 627 грн.

Для проведення ремонтних робіт у літній період 2023 року та протягом навчального 2023-2024 року у вікових групах, на харчоблоці, коридорах та інших приміщеннях закладу дошкільної освіти придбано фарби, вапно, шпалери, водоемульсійну фарбу, пензлики, щітки, цемент, цвяхи, саморізи, гофри на що використано 5261 грн. батьківськими комітетами груп. У 2024 році придбано матеріали для проведення ремонту даху закладу, на що затрачено 5790 грн. бюджетних коштів.

З метою приведення території закладу дошкільної освіти до санітарно-гігієнічних вимог утримання території, функціонування закладу освіти під час відключення електроенергії, придбано бензин, масло та жилку до косарки та генератора, на що затрачено 1220 грн. батьківських коштів, 3770 грн. – бюджетних. Для сховища ЗДО придбано воду питну на суму 360 грн., також придбано енергозберігаючі лампочки на суму 1450 грн.

Упродовж року здійснювалася заправка принтера, на що затрачено 670 грн. батьківських коштів, проведено ремонт принтера (400 грн.), ремонт пилосмока в групі №1 (783 грн.), для пральні закуплено праску вартістю 1700 грн.

Влітку 2023 року та в період навчального року  педагоги та батьки працювали над ремонтом та оснащенням ігрових майданчиків. На майданчиках усіх вікових груп проведено ремонт павільйонів та відремонтовані пісочниці, лавочки на що затрачено 24813 грн. батьківських коштів, здійснили благоустрій території майданчика (зрізання дерев - 2100 грн. та озеленення - 340 грн., замінено та поновлено ігрове обладнання (гірки, балансири, гойдалки, ігрові комплекси) на загальну вартість 68673 батьківських коштів та 80000 грн. бюджетних коштів.

 

            Проте на сьогоднішній день  існують  проблеми, що потребують вирішення:

  • облаштування водовідливів на приміщенні закладу;
  • частковий ремонт покрівлі;
  • приведення до мінімальних вимог об’єктів фонду захисних споруд сховище

            закладу;

  • потребує поновлення м’який інвентар (дитячі наволочки, простирадла, ковдри, 

            подушки, матраци);

  • з метою дотримання санітарно-гігієнічних вимог утримання закладів дошкільної

            освіти є потреба у придбанні потужного пилесмока;

  • утеплення стін внутрішніх двориків (виготовлено ПКД);
  • заміна дверей у внутрішні дворики (2 шт.) та тамбурних (2 шт.);
  • потребує ремонту внутрішньо  будинкова система електропостачання;
  • ремонт пожежних виходів (виготовлено ПКД на капремонт);
  • великою проблемою залишається вимивання ґрунту навколо будівлі закладу 

            дошкільної освіти.

           

            Я, як керівник закладу дошкільної освіти №2 (ясла-садок) «Веселка» м.Острог ОМР, і надалі буду працювати над вирішенням проблем закладу освіти, свою роботу спрямовувати на забезпечення належних умов життя і виховання дітей, які відвідують заклад, на підтримання належного іміджу  та збільшення потенційних можливостей.

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 1720 | Додав: osvita_ostrog | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Червень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Друзі сайту