30 березня 2016 року на базі Острозького НВК «Школа І-ІІІ ступенів - гімназія» відбулось засідання творчої групи керівників навчальних закладів, заступників директорів з навчальної та виховної роботи, вихователів-методистів, практичних психологів, соціальних педагогів, логопеда з теми «Психолого-педагогічні аспекти упровадження інклюзивного навчання».
У ході засідання творчої групи обговорено низку питань: індивідуальні навчальні плани інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом та затримкою психічного розвитку; програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами; організаційні аспекти роботи асистента вчителя та його документація; оформлення шкільної документації інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів; співпраця органів управління освіти з органами охорони здоров’я, соціального захисту дітей з особливими освітніми потребами; оформлення угод про співпрацю з спеціальними навчальними закладами щодо проведення корекційних – розвиткових занять з дітьми з особливими освітніми потребами; презентацію досвіду впровадження інклюзивної освіти в Острозькому НВК «Школа І-ІІІ ступенів - гімназія».
Опрацювавши низку вищеописаних питань та проаналізувавши нагальні проблеми впровадження інклюзивної освіти у навчальних закладах міста учасниками творчої групи розроблено проект журналу роботи асистента вчителя в інклюзивному класі (групі). |