Складна політична й соціально-психологічна ситуація в Україні впливає на розвиток особистості майбутніх поколінь. Нажаль саме діти є активними свідками процесів, що відбуваються у суспільстві. Криза, що охопила країну – безпосередньо впливає на батьків (особливо на виконання ними батьківських функцій), що позначається на дітях. У цей період знижена здатність любити, працювати і насолоджуватися життям. Саме тому, на часі є соціально-психологічний супровід дітей щодо попередження посттравматичних стресових розладів та робота з дітьми, які пережили психотравмуючі ситуації.
З метою підвищення професійного рівня та формування навичок психологічної роботи з психотравмою та невротичними розладами у дітей та дорослих, 13 лютого 2015 року на базі дошкільного навчального закладу №2 «Веселка» проведено друге засідання Школи психологічної майстерності для практичних психологів та соціальних педагогів із теми «Особливості роботи практичного психолога з дітьми, які пережили психотравмуючі ситуації».
На засіданні методист з психологічної служби відділу освіти виконкому Острозької міської ради Романчук Б.А. ознайомила присутніх з особливостями організації допомоги дітям, які пережили психотравмуючі ситуації, з поняттям та симптоматикою посттравматичного стресового розладу (ПТСР). Практичні психологи навчальних закладів Олішевська О.В. та Кіндзерська А.В. розповіли про кризову інтервенцію та особливості виявлення дітей даних категорій.
У практичній частині Школи психологічної майстерності фахівці опрацювали методи та методики психодіагностики, які застосовуються у роботі практичного психолога з дітьми, які пережили психотравмуючі ситуації.
|