Субота
18.05.2024
21:09
Вітаю Вас Гість
RSS
 
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ 
ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту


15:24
«Тренінгові технології як шлях формування предметних компетенцій учнів на уроках іноземної мови»

На виконання плану роботи методичного кабінету на 2015-2016 навчальний рік, з метою створення умов для постійного підвищення освітнього та кваліфікаційного рівня учителів іноземної мови загальноосвітніх навчальних закладів, їх професійної компетентності 25.02.2016 на базі Острозького навчально-виховного комплексу «Школа I-IIIступенів-гімназія» відбувся семінар з теми: «Тренінгові технології як шлях формування предметних компетенцій учнів на уроках іноземної мови».

В.Ситник, методист методичного кабінету, розпочинаючи семінар, зазначила, що на сучасному етапі розвитку суспільства Україна прямує до оновлення системи освіти, що вимагає перегляду змісту освіти та форм навчально-виховного процесу загальноосвітніх навчальних закладів. Підвищення конкурентоспроможності випускників навчального закладу залежить значною мірою від методологічної компетентності викладачів, які акумулюють у собі сплав знання дисциплін і психолого-педагогічну підготовку до їхнього викладання. Доцільність і перспективність тренінгових занять уже стає зрозумілою для все більшої кількості викладачів, що підтверджується досить поширеною практикою їхнього проведення. Встановлено, що педагогічні тренінги з іноземної мови, які спрямовані на розвиток іншомовних комунікативних умінь суттєво сприяють підвищенню іншомовної комунікативної компетентності та дозволяють «програвати» процес взаємодії співбесідників при пошуку і впровадженні практичних рішень.

Учасники семінару взяли участь у інтерактивній лекції: «Використання тренінгових технологій на уроках іноземної мови», яку підготував О.Цибульський, учитель англійської Острозької загальноосвітньої школи I-IIIступенів №3. О.Скрипка, учитель польської мови Острозького навчально-виховного комплексу «Школа I-IIIступенів-гімназія», провела майстер-клас з питань впровадження тренінгових технологій у практику роботи учителя.

Психологічний модуль семінару був присвячений питанню запобігання стереотипів щодо типізації учнів учителями, формалізму у роботі з дітьми.

Переглядів: 441 | Додав: Strategss | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29

Друзі сайту